Zoeken
Kies uw taal

Kwaliteit en klachten

Kwaliteit

Sinds 2013 zijn zowel onze huisartsenpraktijk als de apotheek gecertificeerd volgens de ISO 9001 en de kwaliteitsnorm voor farmaceutische zorgverlening door apotheekhoudende huisartsen.

Klachten

Wij doen ons uiterste best u altijd optimale medische en farmaceutische zorg te verlenen. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet helemaal tevreden over bent. Dat willen wij natuurlijk graag weten, in de hoop dat wij uw ontevredenheid kunnen wegnemen of zaken in onze praktijkvoering kunnen verbeteren. U kunt hiervoor gebruik maken van het onderstaande klachtenformulier.

Klachtenformulier Medioo

Heeft uw klacht echter een dringend karakter, dan verzoeken wij u persoonlijk contact met ons op te nemen: belt u dan even of kom naar de praktijk toe. Uiteraard kunt u klachten over de praktijk ook altijd op het spreekuur met de huisarts bespreken.

Mocht het bovenstaande niet leiden tot een bevredigende uitkomst is het goed te weten dat de praktijk is aangesloten bij een klachtenregeling te weten:

Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven

088 0229100
info@skge.nl

https://www.skge.nl/

Twijfelt u of u wel naar de huisarts moet?
Hieronder vindt u allerlei informatie die u verder helpt.